"Brzom prugom od Beograda do Novog Sada voziće se 200 kilometara na sat, tridesetak minuta", kazao je ministar građevinarstva Tomislav Momirović na TV B92.
Vladimire, ala si nasao poredjenje. Ti mislis da smo mi toliko ograniceni kao tvoji sto se iz okolnih sela svi nazivaju Beooogradjani. Nego, spajaj ti Pristinu sa Beogradom a mani nas. Ah da, tamo su vam napunili d. simikama kada ste se folirali.
Odavno već znam da je u toku beogradizacija Vojvodine. Vlasnici novosadskih radnji su iz BG, beograđani osvajaju stanove, vikendice i najbolje poslove. Elektrovojvodina je postala EPS. Sve se češće pominje Karađorđe(vić). Ionako je ovde život dno dna - ja ću otići odavde zasigurno. Neću da živim nekulturno i odvratno. Eto, toliko!
Odavno već znam da je u toku beogradizacija Vojvodine. Vlasnici novosadskih radnji su iz BG, beograđani osvajaju stanove, vikendice i najbolje poslove. Elektrovojvodina je postala EPS. Sve se češće pominje Karađorđe(vić). Ionako je ovde život dno dna - ja ću otići odavde zasigurno. Neću da živim nekulturno i odvratno. Eto, toliko!
Randstad - anglomeracija Amsterdama, Roterdama, Utrehta, Haga... preko 11 miliona stanovnika.
Tokiohama - anglomeracija Tokija, Jokohame, Čibe, Kavasakija... preko 37 miliona stanovnika.
Realno, od neke najjugoistočnije tačke NS do najseverozapadnije tačke BG ima 45 kilometara vazdušnom linijom. A u tih 45 km ima bar desetak, što sela što gradića.
Tako da, hoćeš-nećeš, imaćemo Beo Sad, srpsku anglomeraciju od nekih 3-3,5 miliona stanovnika. To će sigurno biti, nezavisno od politike i od toga ko je na vlasti.
Pa, kako ste mi Beosađani?
... da “čujem” šta ova osoba izgovara posle govora hvalospeva svom gospodaru. Koliko čovek treba da bude moralna nula da sebi dozvoli ovakvo posrnuće. Odvratno.
Ni u teoriji nije moguće, da se brzom prugom za 200 km/h, rastojanje od 77km između železničkih stanica Beograd Centar i Novi Sad pređe za 30 minuta, čak i pod uslovom da voz ne bi stajao ni na jednoj od 11 usputnih stanica i na tri stajališta. Pa i ako voz ne bi stajao na usputnim stanicama, koje inače imaju i skretnice, sigurno je da kroz te stanice ne bi mogao da se kreće brzinom od 200km/h. Pored toga ima i drugih limitirajućih objekata kao što je tunel »Bežanijska kosa« dužine 1921m.
Srbija su institucije ako nisi primetio, to nije neki mit ili legenda, to nisu samo simboli zastava ili grb, to su zakonodavna, sudska i izvrsna vlast. A upravo one rade sve da ogade ovom narodu Republiku. Narod koji voli svoju Republiku on je i brani od uzurpatora vlasti, bilo da se zove Tito, Milosevic ili Vucic.
C, nije ali ponasanje i mentalitet jeste, na zalost. Zadnjih 30 godina to objasnjava jer se vlast menja a sve ostaje isto. Od svih okupatora Vojvodina je pripala najgorima.
Nije SRBIJA ...Vucic .Obradovic Đilas Canak Seselj....SRBIJA su naš narod srpski pravoslavni nasa dusa ..ono kad cujes himnu i ugledas trobojku pa ti suza iz oka krene...TU SRBIJU ...VOLI svaki SRBIN bio on u Banjaluci Doboju Trebinju Podgorici Nišu Čacku Kosovskoj Mitrovici Subotici pa i Osjeku Ljubljani Rijeci Londonu Cikagu Trstu Hamburgu itd itd.....E tu SRBIJU neki SRBI vole i osjecaju...a neki srbi ne Mada to i nisu SRBI..to su djeca novog svj poretka (i vlast je u toj igri odavno)A koja ce "Pobjediti"U to SRBI nemaju dileme...
vidim po komentari a da ljudi ipak veruju da će voz ici 200 na sat. NECE
ici ce 120 - to je projektovana brzina za tu liniju. 200 je maksimalna brzina za KISS.
nazalost BG je vec progutao Srbiju. fali jos samo i Vojvodinu da stare a vec su dobro poodmakli na tom putu. hvala Bogu pa to neću morati uživo da gledam
Kako moze Novi Sad biti Srbija kada je autoritarni vodj Vucic unistio svojom kontrolom sve institucije Republike?
- kontrolise Tuzilastvo i unistio ga je
- od Skupstine je napravio rijaliti sprdacinu i unistio je
- ministre i vladu je napravio kao ne vazan organ koji nista ne odlucuje i unistio je
- odluke vazne za Republiku prebacio je na STRANACKE ORGANE i samim tim ponistio Ustavne nadleznosti
- sam je svoje mesto PredCednika obesmislio gazeci svaki put Ustav kada se svadja sa gradjanima (novinari N1, Djilas, opozicioni lideri,...), jer je on PredCednik Republike, svih nas i sve nas predstavlja, barem bi tako prema Ustavu trebalo da bude, a sta on radi, pljuje gradjane koje on predstavlja i na taj nacin pisa po Ustavu Republike.
Sve to govori da Novi Sad tesko da ce ostati u sastavu Srbije, sem silom, a videli smo kako se to zavrsilo.
Pruga spaja ljude..nazalost spaja iinterese proviziju lopove..Bez obzira na SVE NAS ogorcene...ipak da porucim da je NOVI SAD SRBIJA❤.....pruga spaja NS I Budimpestu NS i Zagreb....pa sretan vam put
Neki ljudi su se zalagali da se u Srbiji uvede kazna za neizlazak na izbore.
To je, međutim, sasvim suvišno, jer kazna već postoji:
-Ne izađeš na izbore, i onda 4 godine za kaznu moraš da slušaš Tomu Monu...
Pošteno.
Jedva čekam da se uspostavi pravedna granica, ...mi Vojvođani EU pasoš, a ostali rusko-kineski ausvajs. Ne bih nogom kročio preko Gazele i Brankovog mosta nikada !!!
Mene je iskreno strah da sednem u bilo šta što se kreće 200 km na čas a u čijoj izgradnji je učestvovao stručnjak Momirović...nek to ide jedno dve godine pa ako ništa ne padne i ne sklizne možda.
Svakako da ce brza pruga od NS do BG biti od velike koriste za sve putnike, pogotovo ucenike, studente i zaposlene koji zive na relaciji NS-BG. Vozna karta ce verovatno biti nesto skuplja nego autobuska ali vazno je da postoji alternativa u transportu, pa neka svako bira sta im vise odgovara.
Kreator ideje pruge je verovatno pokusao infrastrukturnim projektom da odrzi Vojvodinu u Smrdiji. Tesko da ce uspeti, jer su autokrate razvalili institucije Smrdije i sada se samo ocekuje odlazak Vojvodine svojim putem.
Ja kad idem autobusom od Novl Naselje-Liman mi treba 45 min.Samo čekanje autobusa sa nekih 5 min pre 88 su produžili ma 15 min.Piganje za tkzv ministra-kad će se završiti druga etala železničmog čvora Novi Sad gde je 30g ledina a koju je radikal Mirović otvorio sredinom devedesetih ?
Sa jednom malom dopunom. Vucic je izjavio da ce karta kostati "samo" 1000 dinara. Verovatno i malo vise. Dakle, cetvoroclana porodica, da "trkne" na neki dogadjaj, mora da ispljune 8000 dinara. Da, mozda ce vozovo stizati za pola sata, ali treba doci do NS stanice, sacekati voz, pa posle u BG stici do konacnog odredista, sto je ko zna koliko.
Za 8000, linijski taksi ce doci po vas do vrata, odvesti vas do BG gde hocete i doci posle po vas u dogovoreno vreme. Ja sam isao na aerodrom, pre 2 godine, bilo je 3200 u jednom smeru.
Daleko vam kuća bila! Oko Pašaluka treba podići jednu visoku ogradu da vas svi gledamo više kao fenomen gluposti, agresije i primitivizma. Sve ste upropastili čega ste se dohvatili! Uvek gladni otimanja, mržnje i nikad vam dosta. Neprijatelji i nauke i prirode, mrzitelji žena i različitosti. Nemam reči koliko mi se gadite i koliko vam u Novom Sadu i Evropi nije mesto. Što bi vaši bivši goapodari rekli; sikter!
Možda ne bi bilo loše i neki most da napravite kod Neština, da ne moraju ljudi da dvaput prelaze državnu granicu da bi prešli na drugu obalu? I eventualno jedan kod Futoga ili Begeča, da ne moraju ljudi da čekaju skelu da bi prešli preko... Mislim, kad se već spajaju NS i BG, moglo bi i ovo da se spoji, šta vam teško...
Господин Момировић је још млад у политици, његова обећања су још увек скромна. На његовом месту ја бих рекла: "...од Врања до Суботице један град! Па кад хоћеш добар роштиљ ти поручиш телефоном па седнеш у воз и од Суботице стигнеш у Врање а ћевапи још врући. А тек врањански Мађари, ехеј, часком до мађарске пијаце у Суботици..." Ја сам ипак једна искусна жена са стажом.
Jel on to tvrdi da je izmislio voz? I ranije smo mogli u istom danu do Beograda, pa i do Niša i nazad. Istina put je brzim vozom trajao čak 45 minuta umesto 30. Ko nije hteo da plati imao je onaj što staje u svakom selu i ponekad se izgubi i malo zaluta na pruzi, pa mu je put trajao i po 2-3sata.
Vraćaju stvari u stanje koje su zatekli, a hvale se kao da su prokopali Suec.1
Možda bi i bilo tako, da voz ne ide u Prokop. Ovako, pola sata ili duže vozom i onda još minimum pola sata dok ne stigneš do odredišta. Jer čak i da naprave u narednim decenijama prve dve linije metroa, obe zaobilaze železničku stanicu.
Evo sta je sve problematicno:
Hvaliti se buducom brzom prugom od 200km/h kad u Kini, Japanu, Nemackoj, Italiji, Francuskoj, Spaniji... vozovi idu 400km/h.
Ignorisati cinjenicu da je cena od 1000 din za vecinu prevelika.
Ignorisati cinjenicu da u NS, a sad posebno vise ni u BG stanica nije u centru kao u svim gradovima, nego da u oba grada morate dodati vreme da se od stanica negde stigne.
A narocito kako je ovo receno - da ce se NS spojiti s BG, kao namerna provokacija. Svako zna da Novosadjani ovo bas i ne zele.
A jel nas Sremce neko nešto pita? Uzeli ste nam Zemun, izgradili Novi Beograd na našoj zemlji, oćete da bušite Frušku Goru, sad oćete sa se spajate preko nas... Nama nije trebao ni Novi Beograd, ne treba nam taj fruškogorski koridor ili kako ga zovete, a ne daj Bože da se Beograd još širi na ovu stranu. Imate tamo Avalu pa terajte, manite više Srem. Spajajte se sa Smederevom, Aranđelovcem ili šta znam već...
Mozda se spoje naselja u Sremu, i ovako su skoro spojeni Zemun-Batajnica-Nova i St Pazova sa Indjijom ali preko Fruske tesko da ce da se spaja preko Karlovaca i Petrovaradina sa Novim Sadom. Nit u Sremu ima toliko stanovnika niti ima potrebe za tim, i NS i BGD su verovatno doziveli svoje maksimume sto se stanovnistva tice (ne radja se nove dece toliko a i nema vise ko da se seli iz Bosne ili Sumadije).
Inace, Srem kao daleko najlepse parce Vojvodine, pogotovo deo uz Dunav (nije sto poticem odatle) je zadnjih 30 godina prenaseljen i divlje urbanizovan do neprepoznavanja. Cela Dalmacija i Lika sad zive u tim krajevima, nekada odvojena sela, St i Novi Banovci i Belegis su spojeni, spojeni su sa Batajnicom, izgradjene su desetine fabrickih i skladisnih hala, isti slucaj prema Ugrinovcima, Krnjesevcima, Vojci, Simanovcima... ceo taj deo Srema je okovan betonom i asfaltom. Unakazen.
Ni slucajno. Od Beograda su svi pobegli. Vojvodina je najbaksuznija jer od svih okupatora ona pripala Srbiji. Beogradski idiotluci se vide po tome sto umesto da se sela zidaju da ti ljudi okolo imaju zadovoljene svoje potrebe zgurava se sve u Novi Sad, rusi jedan milje i zgurava jedan na drugi. Sta reci nego jos jedan Beogradski idiotluk. Sto dalje od njega da malo i ovde svane.
Jer baš je cool otići s porodicom u Begiš vozom i vratiti se isto veče. Možda pogledati neku pozorišnu predstavu u prestonici, veći je izbor, što jes-jes, uostalom, šta je za nas četvoro 8.000 dindži koliko će koštati vozna karta, kad ja zaradim 50 'iljadarki dok kažeš keks, za samo 30 dana?
Да је цена карте 200—250 динара па још и да се народ вози, овако нико неће ићи туда, можда неко једном уђе да види како то изгледа и то је то. Хиљадарка је превише.
Super, samo još onda prebacite i stadion FK Rad u Novi Sad, a navijači Rada da budu recimo sa Pejićevih salaša, a ultrasi sa Čeneja da budu vatreni navijači Voždovca.Ma a'jte molim vas
Gluposti ministarske. To neće biti jedan grad sledećih sto godina. Pola sata dok stignete do železničke stanice, 45minuta do sat vremena dok stignete vozom do Beograda (ministarskih pola sata NS-BGD su za naivne), i još pola sata do centra Beograda. Auto će biti isplativiji i brži. Ako zamišljaš Novi Sad kao satelitsko naselje Beograda, grdno si se prevario, ministre.
Ljudi putuju vozom jer je jeftin! 3500 mesecna karta, a vi zatvarate prugu i sada moraju da placaju autobus 10000! Niko im nije pruzio nikakvu pomoc, a pruga zatvorena vec godinu dana, a sada je zatvarate i prema Vrbasu!
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Momirović: Imaćemo praktično jedan grad, Beograd i Novi Sad će se spojiti
Autor: B92
Novi Sad
•10.05.2021.
•21:35 > 21:35
Komentari 86
Nemanja
Kad ono u umirućoj zemlji nema više nijednog valjanog grada, ni svećom da ga tražiš.
g pen
Beosad
NS
Onomad dođoška
Nek sedne sva trenutna politička elita u onaj oslikani voz, pa pravac Kosovo, jer Kosovo je Srbija zar ne???
MonteDushano
MonteDushano
NS
Vladimir
Tokiohama - anglomeracija Tokija, Jokohame, Čibe, Kavasakija... preko 37 miliona stanovnika.
Realno, od neke najjugoistočnije tačke NS do najseverozapadnije tačke BG ima 45 kilometara vazdušnom linijom. A u tih 45 km ima bar desetak, što sela što gradića.
Tako da, hoćeš-nećeš, imaćemo Beo Sad, srpsku anglomeraciju od nekih 3-3,5 miliona stanovnika. To će sigurno biti, nezavisno od politike i od toga ko je na vlasti.
Pa, kako ste mi Beosađani?
VladaN
Чортановци
Да ли рачунаш и станице, које изградњом нове пруге, више не постоје: Бешка, Чортановци, Чортановци Дунав и Карловачки виногради?
Marko, Liman
Gagi, dipl inž saobr
Bogdan
Stanko
Ionako su nam doselili s jug i sa zapad, mnogo glava da nam se zatre trag.
Što dalje BG
NS
Ustav Republike SNS
g pen
C
Dragan
Da li je ovde neko lud? Ili ja zivim Mendelin efekat o.O
ex chapman
ici ce 120 - to je projektovana brzina za tu liniju. 200 je maksimalna brzina za KISS.
ex chapman
Ustav Republike SNS
- kontrolise Tuzilastvo i unistio ga je
- od Skupstine je napravio rijaliti sprdacinu i unistio je
- ministre i vladu je napravio kao ne vazan organ koji nista ne odlucuje i unistio je
- odluke vazne za Republiku prebacio je na STRANACKE ORGANE i samim tim ponistio Ustavne nadleznosti
- sam je svoje mesto PredCednika obesmislio gazeci svaki put Ustav kada se svadja sa gradjanima (novinari N1, Djilas, opozicioni lideri,...), jer je on PredCednik Republike, svih nas i sve nas predstavlja, barem bi tako prema Ustavu trebalo da bude, a sta on radi, pljuje gradjane koje on predstavlja i na taj nacin pisa po Ustavu Republike.
Sve to govori da Novi Sad tesko da ce ostati u sastavu Srbije, sem silom, a videli smo kako se to zavrsilo.
C
Ja
Nikola
Kraljice
jeste
To je, međutim, sasvim suvišno, jer kazna već postoji:
-Ne izađeš na izbore, i onda 4 godine za kaznu moraš da slušaš Tomu Monu...
Pošteno.
civilizacija
Maja
Joker
Musa kesedzija
Sale NS
Martin
Bombon
Misa
Ivana
Dragan
hm
ns
pa za jedan sat do tog jednog
događaja
Nimbus
Za 8000, linijski taksi ce doci po vas do vrata, odvesti vas do BG gde hocete i doci posle po vas u dogovoreno vreme. Ja sam isao na aerodrom, pre 2 godine, bilo je 3200 u jednom smeru.
Pannonian
Milica
Lola
Za sat i po,verovatno?
Noj(e)
Ovaj Momirović je obična botina, koja treba da pomogne malom Aleku da postane veliki firer.
Vlada
Zaludni
/
u svakom selu imate grafite drazi
Fred
Прави Сремац
Једно велико НИШТА!
Најлепши део пруге између НС и БГ је остао без железничких станица!
Срамота, велика СРАМОТА!!!
ДрМарина
mile
Aca
Jel on to
Vraćaju stvari u stanje koje su zatekli, a hvale se kao da su prokopali Suec.1
Saša
.
Hvaliti se buducom brzom prugom od 200km/h kad u Kini, Japanu, Nemackoj, Italiji, Francuskoj, Spaniji... vozovi idu 400km/h.
Ignorisati cinjenicu da je cena od 1000 din za vecinu prevelika.
Ignorisati cinjenicu da u NS, a sad posebno vise ni u BG stanica nije u centru kao u svim gradovima, nego da u oba grada morate dodati vreme da se od stanica negde stigne.
A narocito kako je ovo receno - da ce se NS spojiti s BG, kao namerna provokacija. Svako zna da Novosadjani ovo bas i ne zele.
Roko
strpljenje
dijasporac
Mozda se spoje naselja u Sremu, i ovako su skoro spojeni Zemun-Batajnica-Nova i St Pazova sa Indjijom ali preko Fruske tesko da ce da se spaja preko Karlovaca i Petrovaradina sa Novim Sadom. Nit u Sremu ima toliko stanovnika niti ima potrebe za tim, i NS i BGD su verovatno doziveli svoje maksimume sto se stanovnistva tice (ne radja se nove dece toliko a i nema vise ko da se seli iz Bosne ili Sumadije).
Inace, Srem kao daleko najlepse parce Vojvodine, pogotovo deo uz Dunav (nije sto poticem odatle) je zadnjih 30 godina prenaseljen i divlje urbanizovan do neprepoznavanja. Cela Dalmacija i Lika sad zive u tim krajevima, nekada odvojena sela, St i Novi Banovci i Belegis su spojeni, spojeni su sa Batajnicom, izgradjene su desetine fabrickih i skladisnih hala, isti slucaj prema Ugrinovcima, Krnjesevcima, Vojci, Simanovcima... ceo taj deo Srema je okovan betonom i asfaltom. Unakazen.
Lala
Ivan
Sedi, jedan
*
Jugoslav Propalić
toma
G pen
Huncut
Pan5er
Persida
newsflash
Beograd inače prugom nije bio povezan sa Budimpeštom. Nema ni autoputa.
Новосађанин
dgdfg
Noname
iguman
Alane Oprosti
NS autonomija
Konstantin
Makarije
Baba
Lala
monti pajton
Lovac
New Horizon
Migan
NE,NE, NE
+384
hfh
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H